Uyumak Zayıflatır mı?

'Beslenme & Diyet' forumunda snur tarafından 17 Eylül 2017 tarihinde açılan konu

  1. snur

    snur Member

    Selam bayanlar. Şimdi size başımdan geçen bir şeyi anlatacağım. Bir gece yatağa girdim ve uyudum. Sabah kalktığımda tüm fazla kilolarım silinip gitmişti. Gece bütün kilolarım, yağlarım erimişti… diye bir şey anlatsam kimse inanmaz değil mi. Evet maalesef o kadar kolay değil kiloları vermek. Fakat uyuduğumuzda bütün kilolarımız anında gitmese de, Colombia Üniversitesi’nde yapılan bir araştırmaya göre gece çok uyuyanlar daha çabuk kilo veriyor. Bu araştırma bütün dünya üzerindeki kadınları çok mutlu eden bir çalışma bence. Ama araştırma yapan bilim adamları diyor ki ‘çok da beklentiye girmeyin’:D:D:D:D Yani başta dediğim gibi ani bir kilo kaybı hayal etmeyin. Uyku ile kilo arasındaki alaka tam olarak çözülmemiştir. Gerçekten uyumak zayıflatır mı? Yapılan araştırmalar uyku miktarımızın büyük ihtimalle iştahımızı kestiği tahmin edilmektedir. Ne kadar çok uyursanız vücut o kadar az hormon üretiyor ve bu da sonuç olarak az iştah yapıyor.. Tek başına uyumak mucizeler yaratmaz. Ama bakın üniversitenin yaptığı araştırma aynen şöyle:

    · Eğer günde 2-4 saat uyuyorsanız kilolu olma riskiniz yüzde 73

    · Eğer günde 5 saat uyuyorsanız kilolu olma riskiniz yüzde 50

    · Eğer günde 6 saat uyuyorsanız kilolu olma riskiniz yüzde 35

    · Eğer günde 10 saat ve üzeri uyuyorsanız kilolu olma riskiniz yüzde 11 e düşmektedir.

    Tabi bu sonuçlara bakarak egzersizleri bırakıp, sağlıklı beslenmenize asla ara vermemelisiniz. Sadece uyuyarak kilo vermeyi kesinlikle denemeyin. Uyku size kilo vermekte yardımcı olacak fakat asla kilolarınızı tamamen bir anda silmeyecektir.

    Benzer Konu :<<<-- Yaşlanmayı Yavaşlatmak İçin Nasıl Uyumak Gerekir? -->>>

     
    snur, 17 Eylül 2017 , Konu : Uyumak Zayıflatır mı?
    #1
  2. Handenur09

    Handenur09 New Member

    Bence fazla uyumak kilo aldırmaz mi? Sonuçta uyurken metabolizma hızı düşüyor. Hatta birde yemek yiyip uyursan gör bakayim :)
     
    Handenur09, 3 Ekim 2017 , Konu : Uyumak Zayıflatır mı?
    #2
  3. nanni

    nanni Active Member

    Bence bir insan günlerce hiç uyanmamak şartıyla uyursa zaten bir hayli zayıflar. Adam hatta uyuduğu yerde açlıktan bile ölebilir.:D:D Ne kadar çok uyku o kadar zayıflamak önermesi doğru. :p
    Ya ne bileyim hiç de mantıklı gelmedi. Yani günde 2 saat uyuyan insanın günün kalan kısmını yemeyle geçiridiğini düşünürsek ve 10 saat uyuyan insanın da yemeye vakti kalmadığını düşünürsek uyumanın zayıflattığını düşünebiliriz.
    Yani böyle bir şey hiç mantıklı gelmedi ne yalan söyleyeyim. Uyurken bazal metabolizmaya geçiliyor. Yani gün içerisinde çalışan metabolizma epeyce yavaşlıyor. Dolayısı ile uyuyarak zayıflama işi sadece aç kalmaktan ötürü işe yarıyor olabilir. Ama uyumanın zayıflatacağı pek inandırıcı gelmiyor. Tam tembel işi bir diyet olmuş:p
     
    nanni, 12 Ekim 2017 , Konu : Uyumak Zayıflatır mı?
    #3
  4. violetlz3

    violetlz3 Member

    New super hot photo galleries, daily updated collections
    Ebony Mature Porn

    april porn colorado free porn pics and streaming movies porn for the ps3 q porn star little cutie porn videos
     
    violetlz3, 8 Ağustos 2019 , Konu : Uyumak Zayıflatır mı?
    #4
Yükleniyor...
Benzer Konular
  1. medos

    Yaşlanmayı Yavaşlatmak İçin Nasıl Uyumak Gerekir?

    Yaşlanmak yaşamın ve hayatın bir gerekçesi olsa da bizleri çoğu zaman oldukça fazlası ile rahatsız ediyor. Cildimiz de oluşan yaşlanma nedeni ile olan kırışıklıklar ve cilt problemleri ilerleyen yaşlar da daha büyük Uyumak Zayıflatır mı...
  2. Sevgi

    Tarçın zayıflatırmı tarçın tozu tarçın çayı

    kızlar tarçın zayıflatır diye duydum acaba tarçın ile zayıflamak gerçekten mümkünmü göbeğim çıkmaya başladı 4 kilo almışım bende bu 4 kilo 40 olamadan önlem almak istiyorum birde tarçın tozu ve tarçın çayı ...
  3. Semt Bekçisi

    Meksika biberi hapı nasıl kullanılır? Meksika biberi hapı zayıflatır mı

    Sabahları uyanınca aç karna yani kahvaltı etmeden önce bir kapsül şeklinde alınması gereken meksika biberi hapı; günde yalnızca bir defa olmak üzere alınmalıdır. Ayrıca kullanım sırasında günde üç litreye yakın su içilmelidir. Uyumak Zayıflatır mı...
  4. snur

    Açlık Otu Zayıflatır mı?

    Açlık otu diğer adıyla devegözü bitkisi zayıflama aracı olarak bilinir. bilindiği üzere birçok bitkinin metabolizmayı hızlandırıcı etkisi bulunmaktadır. Açlık otunun da bu özelliği çok fazla olduğundan kilo vermeye yardım eder. Gerçekten açlık ...
  5. Jaweed

    Kayısı Çayı Zayıflatır mı?

    arkadaşlar size gerçekten süper bir yöntem söyleyeceğim. kabızlık problemi olan, yemeği kesemiyorum ama zayıflamak istiyorum diyen herkes buraya. geçenlerde bir tanıdığımızın tavsiyesi üzerine kayısı çayı aldım migrostan. kayısı çayı çok yerde yok ve Uyumak Zayıflatır mı...
  6. terziceyda

    Maden suyu ve yeşil çay zayıflatır mı?

    Bu sıralar kilo ile başım dertte kimi goji berry öneriyor kimi spor yap diyor kimi ekmeği kes diyor her kafadan bir ses çıkıyor bende ne yapacağımı şaştım açıkçası. Sporu 3 gün yapıyorum ...
  7. aleyna

    Doğalgaz faturamı nasıl düşürebilirim? Doğalgaz Tasarrufu şart

    arkadaşlar doğalgazı geçen yıl çok fazla ödedik. aynı binada bir alt komşum benden hep daha az ödüyordu ve bizim evde 4 kişi yaşarken onlarda 5 kişi yaşıyor. ben 300 öderken o 200 Uyumak Zayıflatır mı...
  8. gonca22

    Homozigot Mutasyon Teşhisi Koyulup Hamile Kalan

    merhabalar. iki düşük yaşadıktan sonra doktorumuz pıhtı ve genetik test yaptırdı. Genetik testte herhangi olumsuz bişey çıkmadı ama pıhtı testinde homozigot mutasyon saptandığı söylendi. Aynı sorunu yaşayanlar nasıl bir tedavi izlediniz acaba? ...

Bu Sayfayı Paylaş