Rüzgar Erkoçlar'ın Çocuğu Olabilir mi

'Magazin - Dedikodu' forumunda Dima tarafından 27 Eylül 2017 tarihinde açılan konu

  1. Dima

    Dima New Member

    Arkadaşlar yav çok merak ediyorum ya. Şimdi bu oğlan ( eski kiz ) daha ne diye hitap edeceğimi de bilmiyorum.

    Evlenmiş kendisi bugün. Bir bayan ile :) kendisi damat oluyor.

    Merak ettigim kısım şu; bunların çocukları olabilecek mi? Yani rüzgar erkoçlar tam anlamıyla erkek olabildi mi?

    Benzer Konu :<<<-- Hamile Olup Çocuğu El Ağız Hastası Olanlar -->>>

     
    Dima, 27 Eylül 2017 , Konu : Rüzgar Erkoçlar'ın Çocuğu Olabilir mi
    #1
  2. OxyGeN

    OxyGeN Uyan Semt Halkı Mesajım Var

    Sanmıyorum çocuğu olabileceğini sperm üretebilecek bir teknoloji daha çıkmadı diye biliyorum ama rüzgar erkoçlar'ın bence kadın olarak bir çocuğu olabilir ama erkek olarak çocuğu olamaz diye düşünüyorum. Allah affetsin ne günlere kaldık arkadaşlar bunların hepsi kıyamet alameti.
     
    OxyGeN, 27 Eylül 2017 , Konu : Rüzgar Erkoçlar'ın Çocuğu Olabilir mi
    #2
  3. Gonca Gül

    Gonca Gül New Member

    Rüzgar Erkoçların röportajında çocuğu olabileceğinden bahsediyor dediğine göre çocuğu olabiliyormuş. Röportajdaki konuşmasını aynen aktarıyorum arkadaşlar.
     
    Gonca Gül, 27 Eylül 2017 , Konu : Rüzgar Erkoçlar'ın Çocuğu Olabilir mi
    #3
  4. kubra.deniz

    kubra.deniz New Member

    Normal yollarla olması imkansız gibi bir açıklaması var kendi doktorunun. Çünkü bazı yerleri çalışmıyor. Sadece kök hücre ile falan olursa olurmuş. Onda da nasıl olacak anlamadım. Doktorunun açıklaması vardı. Son durum ne bilmiyorum. Ama evlendiğine göre boş da olmasa gerek :/

    İlginç :confused:o_O
     
    kubra.deniz, 28 Eylül 2017 , Konu : Rüzgar Erkoçlar'ın Çocuğu Olabilir mi
    #4
  5. zeysah

    zeysah Semt Yazarı

    Kizlar olsaydi bulunt ersoy un olurdu. Allah onu erkek digerinide kadin olarak yaratmis. Onlar ise ne yapmis Allah in verdigini begenmemis. Birde röportajinda Allah dan bahsediyo. Allah birde bu durumdab dolayi onlari odullendirir mi? Tabiki rabbim eger dilerse isterse hersey olabilir. Rabbim bizin çocuklarımızı esirgesin korusun bu durumlardan....
     
    Ecrinyagmur bunu beğendi.
  6. Ecrinyagmur

    Ecrinyagmur Daimi Üye

    Evet kızlar ben de röportajını dinlemiştim çocugum olur ve bende çocuk istiyorum demişti belkide erkek hormonları vardır ama daha organı tam anlamıyla çalışıyormu ki ayyy hayal bile edemiyorum ya ne kadar igrenç bişey Allah affetsin yazık yazık Rabbim bizlerin evlatlarını korusun ;-)
     
    zeysah bunu beğendi.
  7. Ecrinyagmur

    Ecrinyagmur Daimi Üye

    Screenshot_2017-09-29-13-31-30.png
    Kızlaaaaarrrr bakın evlenmiş Rüzgar-cık :) dügünü çok muhteşem olmuş bütün elitler katılmış yahu kurban olam niye kimse bişey demiyo bunlara hiç Allah korkusu kalmamış anam bunlarda vallahi yazık ya Rabbim hidayet versin inşallah. ....
     
  8. terziceyda

    terziceyda New Member

    düğünden hemen sonraki gün de daha damatlığı çıkarmadan kuyumcuya gitmiş :D acelesine ne olduysa :eek::D
     
  9. sabriye

    sabriye Forum Okuru

    Rüzgar Erkoçların doktoru konuştu! Çocuk sahibi olabilecek mi? - Akşam bu linkte doktoru açıklama yapmış. normal yollarla olmaz diye. ama anlamadığım birşey var. kök hücre ile bile olsa, sonuçta bu insan dişi olarak doğdu. bir dişi ile bir dişi nin dna'sı nasıl eşleşecek? doğaya aykırı değil mi? yani xy ve xx kromozomları bir birinden ayrı değiller mi :S
     
Yükleniyor...
Benzer Konular
  1. pelin

    Hamile Olup Çocuğu El Ağız Hastası Olanlar

    arkadaşlar 2 yaşında kızım var ve 8 haftalıkta hamileyim. Kızımın elinde, ayağında ve ağzında kızarık su toplamış ve su çiçeğine benzeyen şeyler çıktı. Doktora gittik el ayak ağız hastalığı olmuş dedi ve Rüzgar Erkoçlar'ın Çocuğu Olabilir mi...
  2. FilizAkın

    Sperm Yapısı (morfoloji) Sıfır Olan Erkeklerin Çocuğu Olurmu?

    Tüp tedavisinde baba adayında karşılaşılan sorunlardan sperm yapısındaki (morfoloji) bazı bozukluklar, dölleme kabiliyetleri üzerinde ve doğal yoldan gebeliğin oluşmasında olumsuz etkilere neden olabiliyor. Ancak sperm morfolojisi sıfır olup normal yolla gebe kalamamış ...
  3. Sevilay_86

    Çocuğunu kabul etmeyen birini gördünüz mü

    Kızlar doğum sonrası kendi çocuğunu kabuk etmeyen anneler varmış hiç duydunuz mu ya da başınıza geldi mi böyle bir Rüzgar Erkoçlar'ın Çocuğu Olabilir mi...
  4. Kafadar

    Çocuğum ders çalışmıyor

    Tuğba hocam çocuğum 3. Sınıfa gidiyor. Derslerine sıfır ilgi. Hiç ders çalışmıyor. Şimdi de okullar açılıyor ve kabus geri dönüyor. Yazın kitap yüzü açtıramadık. Okula ve derslerine nasıl ilgisini ...
  5. SeyyaHh

    Çocuğuma şiddet uyguluyorum...

    5 yaşında bir çocuğum var. Bazen ona olan öfkemi kontrok edemiyorum. Sözlü veya fiziksel şiddet uyguluyorum. Bunu nasıl yenerim. Vicdan azabı çekiyorum Rüzgar Erkoçlar'ın Çocuğu Olabilir mi...

Bu Sayfayı Paylaş